- hjärta.

Du är den enda jag tänker på
Fast jag vet att det inte går
Slår jag ditt nummer ringer ändå
Vet inte varför, jag gör bara så
Hör din röst i ett telefonsvar
Inbillar mig att du finns kvar
Om jag blundar och väntar ett tag
Kanske jag vaknar och du är tillbaks
Så kan vi mötas och snacka igen
Ta upp där vi slutade för längesen
Så nära nu som det känns
Nästan som inget har hänt
Sanningen är du är borta för alltid
Och jag ber att vi ses i nån framtid
Tills dess ska jag hålla mig stark
Och bära dig med överallt

Kan sakna småsaker
Sånt där man tar förgivet
Och när man inte har kvar det vill man ha det hela tiden
Men jag vet att du hör mig nu
För jag kan känna din energi
Även om du inte rör mig nu är det som att du är här brevid
Så svårt att acceptera
Hur vi ska fortsätta att leva
Och minnas dig som en vinnare
Aldrig någonsin som besegrad
Få nya perspektiv
Ska värdera all min tid
För inga kronor här i världen kan köpa tillbaka liv

 



Saskia
2017-06-21 @ 20:22:38

Kram 💖💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jhennylarsson.blo.gg

Självbiografi, pendlar mellan himmel och jord.

RSS 2.0